Region Örebro bezirk Region Örebro bezirk

Gratis bio och mässa i Degerfors

Filmvisning: En man som heter Ove. Efter filmen serveras fika och utställare finns på plats för att presentera sina verksamheter och aktiviteter i Degerfors.

Var med på plats. Du behöver inte anmäla dig.

Gratis bio: En man som heter Ove.

Efter filmen serveras fika och utställare finns på plats för att presentera sina verksamheter och aktiviteter i Degerfors. Som besökare får du möjlighet att ställa frågor och få information kring psykisk hälsa och hälsosamt åldrande. Det kommer finnas personer tillgängliga för reflektion och samtal om frågor som väckts av filmen. Ingen föranmälan krävs.

Tid:

24 september kl. 13.30-16.30

Folkets hus, Medborgargatan 11, Degerfors

Äldre personer och närstående till dem. Yrkesverksamma som möter målgruppen i sitt arbete. Volontärer och intresserad allmänhet.

Degerfors kommun, Regin Örebro län, RF-SISU, Svenska kyrkan, PRO, SKPF

Affisch Bio och mässa

Hat Ihnen dieser Inhalt weitergeholfen?

Zuletzt aktualisiert: Freitag, 6. September 2024

lesen Sie mehr über 2024 Alla arrangemang