Region Örebro bezirk Region Örebro bezirk

Att möta en suicidnära person - ur både ett professionellt och ett personligt perspektiv

I denna digitala föreläsning möter du både en sjuksköterska från Mobil resurs suicidprevention och en sjuksköterska med egen erfarenhet av suicid som från sina olika perspektiv pratar om, suicid, suicidprevention och framförallt hur du möter en suicidnära person för att mötet ska bli så bra och läkande som möjligt. Du får fakta, råd och mycket reflektioner runt hur dessa svåra möten faktiskt går att göra fina och bra med små medel.

Digitalt, anmäl dig så får du en länk!

10 oktober kl. 09.00.

Föreläsning

Digitalt

Du som i ditt yrke eller av annan anledning möter suicidnära personer och vill få mer kunskap och vägledning i hur de mötena bir så bra som möjligt.

Mobil resurs suicidprevention, Region Örebro län

Föreläsare

Två sjuksköterska, en från Mobil resurs suicidprevention och en med egen erfarenhet av suicid.

Hat Ihnen dieser Inhalt weitergeholfen?

Zuletzt aktualisiert: Dienstag, 17. September 2024

lesen Sie mehr über 2024 Alla arrangemang