Välgörenhetsdisc

Detta år har KFUM Örebro Discgolf tillsammans med Region Örebro bestämt att samköra välgörenhetsdiscen för att uppmärksamma suicid och suicidprevention.

Hästhagens discgolfbana är stängd under tiden som Hoppets dag pågår. Då samkör KFUM Örebro Discgolf och Region Örebro välgörenhetsdiscen på banan i Brickeberg för att uppmärksamma suicid och suicidprevention.

Priser i from av discar med mera kommer att finnas, precis som förra året.

10 september, Tee off 10.00 (var på plats senast 09:30)

Anmälan

Länk kommer senare. Anmälningsavgiften är som vanligt 10kr, eller valfritt belopp över det. Självklart går alla pengar oavkortat till Suicideprevention (Suicide Zero). Du behöver ha med dig egna discar.

Välgörenhetsdisc, 18 hål, främre tee (nya layouten)

Prisutdelning

Brickebergs discgolfbana, Örebro

Du som vill spela discgolf denna dag.

Arrangör

KFUM frisbee.png