Vi sprider glädje

Vi sprider glädje är en interaktiv föreläsning med Walk & Talk-promenad och Skrattyoga.

Ta en rolig Walk @ Talk @ Laugh promenad i naturen. Vi testar olika Skrattyoga-övningar, lär oss andningstekniken som hjälper till att stimulera må bra hormonerna och sänka ner kortisol-stressnivån i kroppen.

Diskutera och utforska om hur kan man sprida glädje omkring sig för glädje smittar av sig!

18 september kl. 13.30-14.30

Vi möts VAR i Stadsparken,

Stadsparken, Örebro

Yrkesverksamma som möter personer med psykisk ohälsa och suicidalitet i sitt arbete,​ volontärer, intresserad allmänhet​.

skrattyoga.png

Örebro Skrattyoga & Kultur

Nurten Blixt

nurten-blixt.jpg

Nurten Blixt är egenföretagare och driver Örebro Skrattyoga & Kultur. Hon är föreläsare, skådespelare, dramapedagog och certifierad Skrattyoga instruktör från Laughter Yoga University. Hon har internationell erfarenhet från olika projekt som handlar om samhälle och hälsa för olika grupper.

Senast uppdaterad: den 28 juni 2024