Musik för livet

Konsert med Åsa Nordström med band.

Fri entré, insamling till Mind.

Man kan förvänta sig en blandning av både kända och mindre kända sånger på såväl svenska som engelska. Några kompositörer vars sånger vi kommer framföra är Bob Dylan, Sara Varga, Ulf Lundell m fl.

Vi som medverkar är Åsa Nordström - sång, Mats Norrefalk - gitarr, Magnus Sjöquist - bas, Peter Burrell - piano och Frej Norrefalk - trummor.

5 oktober kl. 15 och kl. 19

Teaterladan, Wadköping, Örebro

Allmänhet

Åsa Nordström med band

asa_gruppbild.png

Foto: Per Knutson

Fri entré, QR-kod för swish finns i lokalen för dig som vill bidra till Minds viktiga arbete.

Information om Mind

Mind arbetar för ett samhälle som främjar psykiskt välbefinnande. Ett samhälle där människor med psykiska besvär och psykiatriska diagnoser blir respekterade, får det stöd de behöver och där ingen tar sitt liv. Minds uppdrag är att främja psykiskt välbefinnande genom att erbjuda medmänskligt stöd, sprida kunskap och driva påverkansarbete. Läs mer på mind.se.

Senast uppdaterad: den 26 juni 2024